god morgon

hejsan alla morgonpigga! jag kom just in från stallet efter att ha släppt ut häatarna. nu har jag tänkt äta frukost och sen skritta en lång sväng med aktiven, han förtjänar en lugn dag idag efter helgens prestation!

förresten, tänkte bara säga att reflexbootsen jag använder på aktiven nu är bara tillfälliga, han har balltrampat sig för tredje gången så jag kände att boots var ett måste! jag for in på royal och skulle köpa mig ett par svarta neoprenboots, men dom skulle komma in först i mitten av januari så nu för tillfället kör vi på reflexbootsen!

mer uppdatering senare idag!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Att de va ;) men den låg ju verkligen helt perfekt på hans rygg! :)

2012-01-09 @ 12:37:00
URL: http://jennanlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu