hoppning

har just ätit och ska bege mig ut i stallet för att mocka och göra klart för att ta in hästarna. jag har fått huvudvärk nu som inte alls är särskilt passande, men ska lägga mig tidigt igen och hoppas på att de onda är borta imorgon då det är dags för hoppning. 
jag hoppas även att han är lika fin imorgon som han var idag, och att det blir någon slags lydnadsbana för det är väldigt nyttigt för honom för tillfället då han har blivit lite mer "jag kan själv" både föra och efter hinder.

men nu ska jag ta och he mig ut så hästarna får komma in någon gång, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu