lamicell

jag har varit jääättedålig på att blogga nu senaste dagarna, men är utan internet i lägenheten. så jag kan alltså bara skriva när jag har tillgång till dator på skolan.
men iallafall så vilade han igår pga att jag är helt död med min förkylning, tror faktiskt att jag har lite feber också, men ska vila upp mig under helgen och ta nya tag till måndag.
har iallafall varit och köpt nya benskydd till aktiven, det vart lamicell skydd både fram och bak. enkla me snygga skydd enligt mig. har inte provat dem än men hoppas att de passar iallafall! jag har något sorts drag till lamicell prylar, tycker verkligen de har snygga och inte så super dyra grejer! köpte även en ny man och svansborste, en i trä, typ som en vanlig hårborste ungefär. dem är riktigt bra så kunde inte låta bli hehe.

och nu ska ni få veta en sak som jag ej har nämnt, och det är att vi har gjort ägarbyte på aktiven nu så nu ska jag bara betala så är han äntligen min! älskar lillhästen♥
det är typ de här men dock så är dem bruna! (pinsamt att jag inte minns hur dem såg ut..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu