wirex

alltså jag älskar att kunna säga min häst till aktiven nu, var bara tvungen att skriva ner det hehe;)
fick papper från stc om att mamma och pappa måste skriva på också för att bytet ska bli godkänt. så nu har pappa skrivit på och mamma ska göra det imorgon. lovely!

igår vart det longering som jag kanske nämnde tidigare, vet ej om jag skrev ner det eller ej men det blev så iallafall. han var som vanligt vid longering lite springig och slamsig till en början men efter en stund vart han riktigt avslappnad och lugn. dock gick det inte trava eller galoppera så mycket eftersom han fick styltor nästan på en gång.. så ca 20 minuter av mitt 30minuters pass bestod av skritt och korta övergångar till trav och en galopp i båda varven. 

nu i helgen är jag hos pappa och aktiven står kvar på skolan och blir omhändertagen av amanda och jennifer som har stalljour. 
jag har letat skor att slå på wirex men hittar bara sommarskor så han får helt enkelt vila i helgen också om jag ej hittar några senare vill säga. 

han har så tråkigt nu, han vill så gärna komma ut och röra på sig men nu efter skadan har han bara fått komma ut då och då. hade verkligen velat ta ut honom på en liten skritt och trav tur men får se hur det blir. eventuellt att jag går ut och går med honom det borde han klara av trotts att han är barfota.

det här är en bild på mig och wirex när vi var i topptrim! fina ponnyn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu