motion

Idag blir det ett motionspass för aktivens del, ska nog rida 2-3 varv runt travslingan som vi har här på skolan. Det blir även att prova de nya bootsen idag.
Imorgon kommer Therese och ska sko aktiven, äntligen med snösulor! Jag är så grymt less på dessa styltor som han får direkt kan går utanför stallet.. Så det ska bli underbart med sulor.

Nu har vi estetiskverksamhet och vi ska börja redovisa våra bilder klockan 10 så jag bör nog engagera mig lite, vi hörs!

Här är en av bilderna som jag jobbar med, högsta hoppet genom tiderna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu