stalljobb

i helgen jobbar jag och amanda i skolstallet, vilket betyder att jag kan rida aktiven hela helgen också. de senaste dagarna har jag ej kunnat blogga pga inget internet. men nu är min pojke här med hans super iphone så nu är det bara att skriva!
har iallafall ridit dressyr och motion nu senast, igår dressyr som gick sådär när han är väldigt spänd på ridplan nu efter renarna var där. men på slutet vart han fin. idag red jag alltså motion travade runt risnäs (ca 6km). imorgon vet jag faktiskt inte vad det blir men kan eventuellt bli markarbete.
har förresten seppy här i helgen så nu ska jag ut med henne en sväng, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu