ida-

Jag hann nästan göra klart hela stängningen igår, det som inte hanns med var att sätta upp tråden eftersom jag inte hittade någon lämplig.. Men det ska jag fixa idag så hästarna ska få busa av sig litegrann. Jag funderar på att släppa både wirex och aktiven samtidigt på ridplanen då det brukar uppskattas och bli mycket bus och glädjeskutt. Då blir det att linda alla ben och på med dom tåligaste bootsen för aktivens del iallafall då benen är överallt utan kontroll!

Ni har redan sett några av bilderna från aktiven och gallianos bus men dom är ju så underhållande att se så ni får några stycken här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu