ida- dåligt

Uppdateringen har vart kass de senaste dagarna, men jag har ju varit och är faktiskt fortfarande sjuk. Dock har jag ingen feber nu men jag är ordentligt förkyld. Jag har knappt någon röst och hostar värre än värst osvosv.. Käns som det aldrig kommer bli bra igen.. BLÄ.

Trots detta så longerade jag aktiven lite lugnt i tisdags så han skulle få röra sig litegrann och då var han lite ojämn i höger fram fortfarande. Dock visade det sig efter en stund och inte när jag började longera.. Jag kan inte säga att jag anser att han är rent HALT utan mer ojämn. 

Ska försöka he mig ut och skritta honom en barbacka sväng idag så han får röra sig lite mer. Dock syns det inget i hagen då han springer och busar på men det är ju som jag sa efter ett tag som det syntes litegrann. 

Knäppte några kort idag när dom busade, men dem får ni se senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu