ida- galen aktiven

Idag när jag skulle löshoppa aktiven var hen helt galen.. Rent utsagt odräglig och dum. Till en början gick det bra att släppa honom, han hoppade lite slamsigt, men gjorde det han skulle. Efter kanske 3 gånger så började han kasta sig åt sidan och bara dra iväg helt utan anledning, usch så arg jag vart då han gjorde det säkert 3 gånger vilket inte alls är acceptabelt. Att kasta sig sådär är bara rena dumheter och ska inte alls tolereras, inte för min del iaf. Så jag knäppte fast honom i grimman och gick med honom så istället och då han kastade sig så gjorde jag en snärt i grimskaftet så han fick sig en smäll på mulen vilket gjorde att han faktiskt gav sig med en gång. Efter det skötte han sig bra igen och försökte inte draiväg något mer. 

Wirex blir lite kortfattat då han skötte sig fint, han gjorde det han skulle och uppskattade det också. Riktigt glad och possitiv var han! Wirex har väldigt svårt med avstånd men idag löste han det superbra. 

Wirex får stå för dagens bild. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu