ida- grattis jennifer

Vill börja med att ge ett stort grattis till gullejennifer som tagit studenten idag!

Dagen hittills har vart rätt tråkig, pissväder och halvkyligt. Jag har iallafall polerat upp moppen så den är fin, eller nja fin är den väl inte men finare än den var hehe. 

Ska snart ut i stallet och bege mig ut en liten sväng med aktiven, jag får ju inte anstränga mig så mycket när jag är så pass förkyld. Men en liten lugn tur borde väl inte skada hoppas jag..

Wirex ska få på sig skor idag är det tänkt, jag och pappa ska hjälpas åt med det lite senare!

Vad kan vara mer passande än att detta inlägg får avslutas med en bild på jennifer;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu