ida- inte för att klaga

Men ni är dåliga på att kommentera så kom igen nu våga fråga eller tycka till :)

Wirex skötte sig rätt bra idag, det blev att rida fram lite i skritt och trav. Red sedan igenom LB programmet en gång och sedan fick min brors barn skritta av honom efter att ha tjatat om att få rida hela dagen. Lillwirren var lika taggad som igår och fick därför även ta galopperna som ingår i programmet. Imorgon blir det skritt för hans del!

Aktiven väntar på att få komma ut än då therese kommer vid 8 så jag ska ta och byta kläder och sedan fara ut och jogga honom en sväng starx. 
Vi far ganska tidigt imorgon så kommer skriva om kursen när jag kommer hem. Får nog mest troligt filmerna från tävlingarna imorgon också så dom kommer att finnas tillgängliga att se imrogon kväll skulle jag tro! 

kan inte annat än älska den här bilden, fina aktivis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu