ida- kursen

Kursen gick rätt bra till en början, han var lite ofokuserad och så till en början men han tog tag i hindren och gjorde det han skulle! (Vi hoppade en liten bana med fokus på takt och lydnad)
Sock slutade kursen med en vrickad häst.. Vi kom helt fel på en upphöjd galoppbom (för långt ifrån) och ärlig som han är så försökte han verkligen nå över men det gick inte riktigt så han snubblade över bommen och landade konstigt med höger fram. Han känder inte 100 när jag skrittade så jag fick avbryta och gå med honom till stallet.. 

Har verkligen ingen lust att göra någonting just nu så bloggandet kommer väl inte vara så bra tills jag vet att han är helt bra. Blir så besviken på mig själv.. Hade jag ridit annars på något vis så hade nog det där aldrig hänt. 

Nu vet ni iallafall hur det ligger till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu