ida- skoning

Ikväll kommer therese och ska sko aktiven, jag ska därför vänta med att rida honom tills hon kommer. Eller jag ska just ha ridit klart när hon kommer hit så då kanske han är lite snällare med henne. Han är ju lite jobbig att sko som sagt, han hoppar runt och drar benen ibland. Men tror faktiskt att det kan bli bättre om jag rider honom just innan! 
Idag ska jag ju bara ut och jogga honom, tror det kommer bli ca 4-5km iallafall. Ska nog även ha halsförlängare så han kan arbeta lite med ryggen också. 

Imorgon är det ju hoppkurs i burträsk, ser verkligen fram emot det. Kul att prova någon ny tränare! Om kursen är bra så ska jag vara med nästa kurs som är den 16 också, så det får morgondagen bestämma.






Vet inte vad jag ska göra med wirex, funderar på att lägga ut lite bommar på ridplanen och rida litet lätt markarbete då det inte vart några bommar alls igår. Det är så bra underlag där nu så han kan gå utan bekymmer barfota då han är lite känslig i sina hovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu