jc - första på en dryg vecka

Ikväll var jag ut och skrittade Sam i ungefär 40 minuter. Han kändes pigg och glad över att få vara ute igen och det glädjer mig :) Jobbade mycket med att böja och flytta och han var riktigt lydig.
Imorgon börjar jobbet, från och med i morgon och 2 veckor framöver kommer jag att hålla till på BROKK. Därefter går jag direkt till GT Center och jobbar där i 6 veckor!
Börjar med att gå ut hårt imorgon och jobbar över. Är faktiskt riktigt taggad på jobb trots att jag är jätte förkyld och sliten sen veckans roligheter. Men jag klagar ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu