äntligen hemma

nu har jag och aktiven gått på sportlov och har installerat oss hemma hos far min. 
har ej hunnit berätta men han har ju börjat få ont i ryggen och det pga sadeln. han har fått så mycket mer ryggmuskler så nu ligger sadeln inte bra längre. dvs, jag måste rida barbacka tills jag har skaffat en ny. det innebär alltså att jag mest troligt kommer att flyga av haha. med alla vårkänslor som han bär omkring på så ska jag vara glad över att jag har suttit kvar än så länge! 
men nu masserar jag med blue lotion varje kväll så förhoppningsvis så blir ryggen till sig snart. 

usch nu är jag trött så jag ska inta sängläge, vi hörs!
bjuder på en lagom charmig bild på mig och favvopojken♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu