blåsigt värre

huvva vad det blåser idag, och isigt är det på marken. igår var det ju plusgrader så det började tina riktigt mycket, det blev slask och vatten överallt. och inatt måste det ju ha vart minus eftersom det är som en hockeyplan över hela gården nu. 
hur som helst så släppte jag ut hästarna för en stund sedan och nu sitter jag bara och tjollrar vid datorn. jag började ge aktiven b-vitamin igår förresten, hoppas nu att det funkar. jag kör på pelletsform nu och han äter det som om det vore godis. vissa upplever att deras hästar inte riktigt gillar b-vitamin i pelletsform och kör istället på flytande. men aktiven äter då upp det med god aptit så det fortsätter vi med!

vet inte riktigt vad jag ska göra med honom idag då det är så fruktansvärt halt överallt, lutar mot att han får vila men vi får se om det blir bättre underlag under dagen så ska det nog gå fara ut en sväg.

jag börjar typ bli halvnervös inför praktiken nu, det är bara en vecka kvar tills vi far.. men ändå känns det värst med bussresan dit på ca 7 timmar, drygt!! 
jag vet faktiskt inte om jag har skrivit om det tidigare men jag och amanda ska iallafall praktisera hos en som heter margareta bäckström som driver ett hoppstall och ridskola tillsammans med hennes systrar.
deras hemsida hittar nu HÄR !
bild på maria bäckström och killigrews attraction, inomhus SM -05.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu