galen och fin

idag har dagen vart myyycket roligare, dock lika jobbig. men vafan jobbigt kommer det alltid vara. vi har iallafall gjort samma saker som igår dvs mocka, sopa, in och ut med hästar blablabla. men efter lunchen så fick jag rida en häst som ska sättas igång efter en skada. hon heter partytura, riiiiiktigt trevlig ponny. blev ju bara lite skritt och trav på rakt spår men ändå så skönt att få rida. vi fick även vara med på ett markarbetspass idag på två helt olika ponnysar. amanda fick rida en ganska grov, svankryggig 24årig galen d-ponny som heter tucker. han typ drog iväg med henne och lekte galopphäst på långsidorna. tydligen så var han jätte stark, och det syntes faktiskt höhö.
jag själv red en c-ponny som heter yorki. han var springig och tung till en början, men efter ca en halvtimme så blev han mycket trevligare. så han skulle jag nog inte tacka nej till att rida igen. 

nu vart det en liten snabb uppdate för nu ska vi ut och titta på hopplektionerna. vi hörs!
det vart en bild på tucker, jag hittade ingen på yorki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu