ida- aktivi my love

red party idag i vanlig ordning. hon var rätt fin, dock lite seg faktiskt. longerande även tokiga elmer, han slet typ av mig armen, nä men han kastade sig åt sidan och började bocka och galoppera som en tok ett antal gånger så det känns i armarna fortfarande. annars då.. jo vi har mockat och gjort det vanliga. sen friserande vi till manarna på några ridskoleponnysar så dem vart fina igen. 

idag har man faktiskt gått med tanken att "nu är det sista" i typ allt men gjort. tex då elmer pajjade min arm för sista gången, pussade på center för sista gången, packade sista höpåsen osvosv. skönt men tror ändå jag kommer sakna allt på något konstigt vis trots allt. 

men längtar så grymt efter min stjärna som står hemma och väntar på mig, han är ju faktiskt bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu