ida- bett

idag var jag som sagt på tävlingen och tittade när mina vänner red, men synd det som blev med sam. inte kul alls..
efter alla jag skulle se hade ridit så for jag på royal och köpte en borste och tittade på bett. jag tror minsann att jag ska prova ett rakt med fasta ringar, eftersom han verkar trivas med pelhamet som är rakt. det är ändå värt ett försök iallafall!

det blev lite lätt backträning med aktiven idag, skrittade och travade upp några gånger och han skötte sig bara fint. det blev även en liten galopp på slutet, han är så pigg så han hade gärna både travat och galopperat hela passet.. men en kort galopp räcker nu när han har stått ett tag, vill inte gå för fort fram. 
jag klippte även lite i svansen, bara de låga stråna som skiljde sig från dom andra. klippte även hovskägget som var väldigt yvigt, så nu är han finklippt igen!

kvällen har jag tillbringat med mina kusiner, där av den dåliga uppdateringen. och nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, det har vart en ganska flängig dag. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu