ida- kul med blåst

nä det är inte alls kul, fyfan vad det blåser här hemma alltså. det blev som sagt en liten skritt och trav ritt idag, han var faktiskt riktigt lugn och avspänd trots vilan. red bort mot vallen där det är ganska mycket backar, inte så branta men rätt långa. så han fick arbeta med hela kroppen på ett bra sätt, inte för ansträngande.
jag har även bortstat bort massvis av hår från honom för shit vad det rasar nu.. han stod bara och njöt när jag borstade av honom, det måste ju klia osv när det är så mycket hår som ska bort.
imorgon ska jag fara och hänga med jennifer på tävligen då det är långt mellan hennes starter. så jag ska vara där och vara social med henne och självklart hejja på också! nu håller vi alla tummar vi har för att det går bra för henne och sam.

längtar så mycket tills jag och aktiven kan börja fara ut och känna på tävlingsbanorna!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Älskar bilden! :)

2012-03-31 @ 08:58:30
URL: http://jennanlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu