ida- lunchrast

har lunch nu så jag passar på att skriva lite..
är redan helt slut efter att ha mockat ett X antal boxar, sopat 2 olika stall ett X antal gånger och packat ett X antal höpåsar. faktiskt börjar vi redan bli less, det är det här vi ska göra nu 3veckor framöver varje dag. helt serösst så far vi hem om det inte har blivit bättre i slutet av veckan, för det är sjukt slitsamt det här..
ser inte framemot kvällen då vi ska fortsätta mocka, sopa och göra fler höpåsar. men antar att det bara är att bita ihop och fortsätta kriga sig igenom kvällen. vet inte heller vad hästarna har emot mig och amanda, en har bitit mig i axeln, en annan har stegrat sig mot mig inne i boxen, en har försökt sparka amanda och bitit henne i bakhuvudet. men inte centercourt, hon är fortfarande favoriten snäll och fin helatiden, kanske finaste 5åringen jag träffat! 

fyfan vad jag saknar min häst just nu, han tycker om mig iallafall..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gud vad tråkigt att ni känner sådär efter andra dagen!:( Hoppas verkligen att det blir bättre för er och att hästarna slutar bråkas!:)

2012-03-13 @ 17:40:45
URL: http://kajsens.blogg.se/
Postat av: Therese - Satsande Varmblodsryttare

Men va?? Det lät ju inte alls nå kul...Hoppas det blir bättre och att ni får göra någonting annat än att bara slita hela dagarna!!

2012-03-13 @ 21:10:18
URL: http://kusmarksryttare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad sorgligt, hatar fång så otroligt mycket, vad det kan förstöra alltså :( Hur länge hade du Biggan ? :)



Vad fin Aktiven har blivit hos dig, tycket mycket om han när jag hängde på Naturbruks förr :)

2012-03-13 @ 22:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu