ida- munsboro may

igår vart det ingen update pga fullt upp och jääätte trött.
idag har vi gjort stallsysslor som vanligt och jag har även ridit party också. hon var fin idag med, men kastade lite med huvudet när man lättade ur handen. vi fick även fånga in elmer kom kom hemspringandes utan maria på ryggen. hon hade fallit av och slagit huvudet, så resten av dagen har vi ansvar över hela hennes stall själva. 

nu efter lunchrasten så ska vi ut och skritta munsboro may och munsboro toss, jag ska rida may och amanda toss. jag red henne igår också förresten. hon var riktigt trevlig faktiskt, jätte lyhörd och känslig för skänklarna. hon är ett b-ponny sto född -00 importerad från irland. en riktig hoppsträrna tydligen. hon är även tillsalu nu! för mer iformation om henne gå in på www.killigrew.dinstudio.se.
imorgon ska vi följa med på en hopptävling och hjälpa till med hästarna, det blir nog kul tror jag. hoppas nu att det går bra för dem!

här har ni en bild på may och ägaren rebecka.
munsboro may

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu