ida- nu jävlar

nu funkar internet igen så nu passar jag på!
dagarna har gått riktigt bra nu på slutet, visst är det jobbigt som tusan men ändå rätt givande och roligt på samma gång när man väl har kommit in i rutinerna. det har rullat på ungefär likadant som innan, mockning och annat stallarbete, vi har ridit ca 3gånger i veckan på lite olika ponnysar. vi har även fått rida två av maggas tävlingshästar. har iallafall fått mig en storfavorit bland alla ponnysar jag har ridit. och det är didley, ett c-ponny sto f.1995 som är underbar att rida i både hoppning och dressyr, vilken pärla! 
känns faktiskt som om jag kommer sakna endel saker här, men speciellt hästarna.
har några favoriter som jag nog kommer sakna och det är, poetic's juvelin, partytura, centercourt och såklart didley. konstigt nog så är alla dessa ston;) men fina är dem verkligen!
vi har sista jobbdagen idag och vi far hem imorgon klockan 12 så vi är hemma vid halv 7. känns skönt att äntligen få slappna av och fara hem till sitt eget stall och bara ta hand om 3 hästar. jag har planerat att duscha aktiven när jag kommer hem, kan tänka mig att han är riktigt skitig då han är "rullarkungen".
nä shit vad jag saknar hästen min och folket hemma, men nu är det inte länge kvar wiho.
nu ska jag ladda upp med lite mat innan vi börjar om igen, vi hörs sen!

juvelin f.07 får stå för bilderna, hon är tillsalu och jag rekomenderar verkligen denna ponny till någon som vill fortsätta utbilda och tävla henne. riktigt riktigt trevlig ponny. mer information och film hittar ni på deras hemsida: STALLKILLIGREW
Poetics Juvelin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu