ida- snart hemma

nu sitter vi på bussen påväg från umeå, så nu är det inte alls länge kvar innan man är hemma igen! det blir nog att köpa någon middag i stan och sedan rulla hem för att gå ut i stallet till hästarna. ikväll blir det nog en skrittur med aktiven bara för nöjets skull och eventuellt smörja upp all utrustning efter det. eller kanske inte all utrustning men det brukar sluta så när jag väl börjar, då är det lika bra att göra bort allt medans man lix håller på.
nä nu vill jag bara komma hem, jag har sagt det förr och jag säger det igen.. jag saknar verkligen min lilla aktiven♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu