ida- sovmorgon

idag fick jag min en sovmorgon, carina släppte ut hästarna så jag skulle få sova ut en dag, skönt! men nu är jag vaken och ska gå ner och ta mig någon frukost och sen vidare ut i stallet för att mocka osv. 
senare blir det ett väldigt lätt pass för aktivens del, bara skritt och lite trav nu då eftersom han har stått i 19 dagar. tror han kommer bli jätte glad när han äntligen får komma ut och göra någonting. och jag har det jag gör innan jag ska ridda också, han löser massvis med hår nu så det blir att stå och gnugga bort så mycket som möjligt, nu vill vi få sommarpäls snart ju!!

aja mer update senare för nu ska jag börja agera.
funderar på att köpa ett sånt här bett och prova på aktiven..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det där bettet är verkligen super tycker jag

2012-03-31 @ 08:00:09
URL: http://jennanlarsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det där bettet är verkligen super tycker jag! :)

2012-03-31 @ 08:01:11
URL: http://jennanlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu