ida- tre saker, härmar jennifer..

jag träffade aktiven för första gången när min bror gick på naturbruks 2002 skulle jag tro.

♥ aktiven är besatt av att pussa mig

• jag är riktigt noggran med att allt ska vara städat och fint i stallet, men i min lägenhet är det stökigt jämt.

aktiven har problem med gallor på vänster bak så han måste alltid gå lindad.

jag har en armbåge som är "missbildad" sedan min födsel som jag eventuellt ska operera.

♥ aktiven är 153cm i mankhöjd, alltså liten häst (perfekt för min längd!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu