INTRÅNG och här för att stanna

Hej! Hoppas jag inte för er allt för besvikna nu när jag berättar för att jag kommer att börja blogga här, de lär väl se ut som de gör nu ett tag för att Ida är ju i sundsvall och jag fattar inte så mycket mer än hur man skriver inlägg.
Har varit här tidigare och smygbloggat lite ibland också!

Har bloggat lite fram och åter, på både egen och delad blogg men hoppas väl att jag är här för att stanna.
En separat presentation kommer på både mig och min pålle alldeles strax i ett nytt inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu