jc - ändrade planer och bus i vattenpölar.

Hej! Haha blev ändrade planer för veckan och lägger upp ett nytt schema sen.
Var ju så otroligt fint väder ute så kunde inte låta bli att fara ut en sväng och tur är väl det för både jag och Sam hade nog roligare än på länge!
Idag var han extremt pigg och energisk och jag satt barbacka och på hackamore = inte den bästa kombinationen när han är som en liten bomb ;)
Vägen inöver var faktiskt ganska ridbar så för första gången på länge red vi en ordentligt uteritt (som inte bara var skritt) och han tyckte verkligen livet lekte (=vi tyckte det haha). Blev mycket galopp och till min lycka fanns det flera jätte stora vattenpölar på säkert 3-4 meter! Förra året hade vi väldiga diskussioner om vatten var farligt eller ej men iår visste han redan att det var lajbans!
Höll på att åka i backen då han tyckte det blev lite för kul att rejsa genom vattnet och la av några riktiga bocksprång som jag var helt oförberedd på haha! Men kul var det. Skönt att få busa av sig lite och ha ett ridpass helt utan krav - det behövs!
gammal bild från sommaren 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu