jc - dålig uppdatering idag igen...

har inte orkat uppdatera idag. Har varit ut en sväng med Sam mitt på dagen men underlaget gjorde det omöjligt och blåsten var stark idag igen. Skrittade en sväng och travade och tog en galopp efter byavägen bara.
Ska strax gå ut och plocka in hästarna och ta en prommis med Sam innan jag åker iväg till stan.
Imorgon hade jag tänkt åka in till ridhuset och fortsätta lite med den förvända galoppen. Är det folktomt ska jag nog ställa upp något hinder också och ta några språng. Det är ju faktiskt tävlings-dags snart!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu