jc - eget stall

Ska snart ut en sväng igen. Jag funderade på det idag när jag var ute i stallet att jag var lyckligt lottad att ha eget stall på gården. Så skönt att kunna gå ut när, och hur många gånger man vill. Såklart mycket arbete men jag tycker bara det är kul!
Men så småning om kommer ju jag att ska flytta hemifrån och jag bor ju liksom mitt ute i skogen, så här finns inga ställen för mig att bo. Närmast är väl 5-7 km men jag skulle helst vilja hitta en lägenhet i kåge eller så och det är 2 mil dit.
Som jag skrivit tidigare så kommer jag inte att köpa ny häst direkt efter Sam (trots att jag VILLVILLVILL!) men när jag väl har en häst och om jag flyttat hemifrån så vet jag inte vars jag ska ha hästen. Jag är så van vid att kunna vara i stallet flera gånger om dagen och jag vill inte bara träffa min häst EN gång på dag i snitt.
Och jag menar, vem har råd att åka fram och åter 3-4 gånger per dag?
Som sagt jag är oerhört lyckligt lottad och har haft dessa funderingar ibland... Såklart finns det stall runt omkring också men jag vill ju ha ett eget...
Sammanfattningsvis får jag nog köpa en lott och bli miljonär så jag kan köpa en egen gård med stall! ;)

en bild som jag just hittade... har aldrig sett den förut???


Kommentarer
Postat av: Tilda Sjölinder

Sv: Hihi, tack!:) Han är verkligen hur snygg som heslt! Följde din blogg förut, men sedan visste jag inte riktigt vart du tog vägen. Har alltid varit helt kär i din ponny! :D Helt klart en av de snyggaste ponnysarna.

2012-03-27 @ 18:04:31
URL: http://goldenhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu