jc - hoppningen igår

Igår hoppade vi det s.k huset. Sam var pigg och bockig och rätt stressad på framridningen så jag försökte mest bara lugna honom. Vi började sen travhoppa fram och det gjorde han riktigt bra, och sen hoppade vi fram på några enkelhinder på lite lägre höjd och det gjorde han också bra.
Sen hoppade vi en egen ihopsatt bana på 90-1 meter och det gick super. Vi var sist och han hade somnat lite och var lite off i början. Lite vingligt och knöliga språng och ett stopp som helt och hållet var mitt fel. Jag känner av att jag hoppat lite i vinter och är tillbaka i de där då jag blir osäker driver jag bara på och säger till sam "lös det" men det vågar inte han heller haha. Istället ska jag bara sitta och hålla ihop. Men resten gick super och han kom igång bra efter 4-5 språng! Blev sammanlagt 9 språng.
Haha kung på paint! Detta är alltså vår bana :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu