jc - jag tar semester

Nu när Ida är tillbaka tar jag blogg-semester över helgen. Känner att jag enbart vill fokusera på Sam och tävlingen och inte behöva känna stressen att hinna uppdatera så jag ger över det nöjet till IDA.
Har varit ovanligt trött denna vecka så tänker inte sitta uppe sen kväll för uppdateringens skull - Inte denna helgen :)
Nu ska jag käka sen ger jag mig ut och fixar stallet och sen far jag ut och skrittar!
Tävlingsresultat kommer söndagkväll eller måndag och så får ni lycka oss lycka till.
Lördag: LC & LB
Söndag: LB & LA



några bilder från SRK förra året, träningstävling 1/5 LB & LA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu