jc - mockat

just kommit in, har varit ute och mockat halva hagen och trots att jag gjort det regelbundet tre gånger är det lika mycket skit varje gång haha!
Men nu har det ju även tinat så har fått bort jätte mycket! Resten ska jag försöka ta imorgon!
Sam fick vara ute med mig, Skrutten var ute på ridtur och Sam tycker ju inte om att vara själv men så länge jag är med så går det bra. Däremot blir han lite vaktande av mig, följer efter överallt och stod hela tiden mellan mig och grinden för att jag inte skulle gå.
När han väl såg sin stallkompis blev han så klart i extas och drog flera repor i fullt ös och bockande genom hagen men sen lugnade han sig igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu