jc - pinne i ögat haha

Blev en skrittsväng för Sam på 50 minuter ungefär. Råkade börja städa massa i stallet och torka i fönsterna så tiden rann iväg lite grann.
Var också ut en sväng före i hagen för att ta lite kort, sen ska jag springa runt på andra sidan och vi ha ju skogshagar - inte bra att vända sig fort och springa utan att se sig för. Så då fick jag en pinne i ögat och har nu ett skrapsår mellan ögat och ögonbrynet. Ont som fan för det haha!
Sam var då pigg och taggad som vanligt nu för tiden, trodde han kanske skulle vara liiiiite trött efter två hoppdagar men inte det. Vet ännu inte om det finns plats över i hoppspecialen men får hoppas på det.
Direkt efter maten åker jag iväg och sover borta, så vi hörs nog inte förän imorgon kväll.
min fina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu