jc - snabbis inlägg

Nyss tryckt i mig två mackor och även kommit hem från skolan. Kommer dit vid halv 9 då vi börjar och får veta att vi inte har någon lärare, och ingenting att göra. Nästa lektion börjar 10 över 1 vilket betyder 4,5 timmar utan att ha något att göra. TRIST! Så jag beslutade mig för att åka de 3 milen hem och fixa stallet och sådär för att vid halv 1 åka till skolan igen.
Hur som helst, ska snart springa ut och mocka och sådär sen hade jag tänkt hinna rida men jag tror faktiskt vi tar en promenad istället. Går inte göra annat än att skritta på underlaget här hemma just nu och det blåser storm så det är nog säkrare att gå ;)
Sam har tagit de lugnt nu i en vecka drygt pga underlaget, skoning, mätning & vaccinering men idag har det gått 3 dagar sen veterinären var här och gav han en spruta så nu är det dags att köra igång igen!
Men på återseende om jag inte blåser iväg, för det känns verkligen så!
Finns det något speciellt i bilder ni vill se på mitt hjärta förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu