jc - today

Idag slutade jag före tolv så for hem och fixade i stallet, mocka och städade lite. Smorde sen alla grejer från igår och sen tog jag in hästarna och for ut och gick en promenad med Sam. Vi gick in till veden och kikade lite på prasslande presseningar, vatten och annat "konstigt" haha. Sen plumsade vi lite i djupsnö tillsammas och avslutade med att beta så gott de gick i det lilla, lilla gräset som kommit fram = Nöjd Sam!
Ska ut på en till promenad ikväll också. Eller kanske en skrittsväng... Får se helt enkelt!
Jag gör ofta så att då jag har tid, alltså helger och dagar jag inte går till kl 4 så rider jag ett pass samt tar en promenad just före släckning. Något jag har märkt att Sam verkligen uppskattar. Oftast är promenaderna på ungefär 20 minuter.
Har ju fixat allt i stallet så just nu har jag faktiskt ingen aning vad jag ska göra ikväll. Är för fattig för att köra bil (haha) och då finns det inte mycket att göra om man bor ute i skogen. Klagar inte men... Får väl gå ut och se om jag hittar på något att göra i stallet, typ städa eller liknande! (y)

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; Jag tror att han blir nedklassad, jag frågade min instruktör om det då jag tog grönt kort i våras och hon sa att om man säljer en hästen till så klassas den automatiskt ner till ponny igen, tror jag, är inte helt 100 men jag tror ifall att det var så. Annars går det säkert att kolla upp det i TR eller något liknande. :)

2012-03-22 @ 19:39:36
URL: http://sandraledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu