oväder

jag förstår inte varför det ska blåsa så hemkst helatiden, det gör min häst så tittig. och det är nog långt ifrån bara min häst som blir lite små nervig när det blåser som det gör nu. 
iallafall så ser jag fram emot att rida i nya sadeln idag trotts blåsten, får nog rida med huva om det inte lugnar ner sig. jag tror förresten inte att jag kommer att måste köpa ett nytt träns då färgerna inte är helt olika faktiskt. det känns ju skönt!

sven far hem idag så jag blir alone igen, eller ja iallafall hela dagarna eftersom pappa och carina far hemifrån klocka 6 på morgon och kommer hem vid 5-6 någongång på aftonen. men jag har ju iallafall hunden som sällskap (pappas hund tika). 


Kommentarer
Postat av: kajsa

våra hästar blir också väldigt tittiga när det blåser, så himla jobbigt :(

fin bild på en fin häst :)

2012-03-08 @ 20:49:21
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: kajsa

våra hästar blir med väldigt tittiga när det blåser, så himla jobbigt :(

vilken fin bild på en fin häst :)

2012-03-08 @ 20:49:39
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu