på plats

nu är vi färdiginstallerade i sundsvall i våran lilla "stuga", vi har hunnit träffa hästarna och alla som jobba här på anläggningen. det har vart rätt trevligt men lite långdraget då vi ej har gjort särskilt mycket. men imorgon lär vi nog få jobb sådet räcker och blir över. dom har jättefina tävlingshästar som dem själva äger och tävlar. sedan har dom massa gulliga ponnysar som går i ridskoleverksamheten. 
själv fastnade jag direkt för ett hanoveraner sto ojojoj så fin hon var. henne hade jag gärna tagit med hem, då hade aktiven fått sig en snygg flickvän också;)
vi skulle nog mest troligt få rida med på en av lektionerna imorgon också. hoppas man får rida någon fin ponnyskrutt då! kanske eventuellt kommer några kort senare om vi hinner fota lite. MÅSTE iallafall lyckas knäppa några kort på finstoet hehe..

men iallafall som ni kanske förstår så ska jennifer börja blogga med mig, så vi kommer byta namn på bloggen och fixa ny design såsmåningom!


men nu ska vi se någon film och sedan sova några timmar innan vi ska upp och jobba i stallet. men jag skriver såklart imorgon och berättar om stället lite mer och vad vi får göra osv. tjaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu