Presentation

Dags för en sån där jobbig presentation nu då!
Jennifer heter jag, är 18 år och fyller 19 i maj (viktigt haha). Bor ute i skogen cirka 3 mil från skellefteå och motsatt håll från Ida. Jag går på fordonsprogrammet med inriktning på maskin och även sista året. Så skönt att snart ta studenten!
Jag har en mamma, pappa och bror. Mina föräldrar är separerade men jag bor hos pappa. Jag har en en häst. En katt. Och "inom familjen" eller vad man nu säger har vi 4,5 hundar. 2 hos mamma och 2,5 hos pappa.
Det finns även en till häst på gården.
Jag har eget stall hemma, och cirka 1,5 mil kanske till närmsta ridhus som också är klubben jag tävlar för. Kågedalens Ryttarförening.
Har hunnit haft 3 stycken hästar i mitt liv, men just nu har jag en kvar och det är ponnyn jag köpte för utbildning. Jag är mest intresserad av hoppningen och såklart också det jag tävlar, åker runt i norr- och västerbotten.
Annars då? Mörkt hår, blå ögon, 162,5 cm lång. Umgås med vänner, pojken och roar mig på helgerna medan på vardagarna är det stallet som regerar.
Tanken är väl att gå upp på storhäst och helst vill jag ha en lite yngre, men det kommer då det är dags!
sådär lagomt seriös och väldigt gammal bild, men bättre än inget.

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

Ofta du också tar studenten :D Jag trodde du var yngre ^^

2012-03-11 @ 22:01:06
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu