prommis/skritt

Hej, just kommit hem från praktiken och ätit lite. Ska ut i stallet och mocka och sådär och sen hade jag tänkt skritta ut en sväng, eller promenera får se vad jag känner för.
Förmodligen isigt överallt innöver ännu men jag hoppas det är möjligt att skritta i alla fall. Blir lite träligt att bara rida fram och tillbaka efter byavägen.
Skulle gissa att Sam är super laddad eftersom det mest varit promenader och löslongering på banan nu senaste tiden och det var faktiskt några dagar sen han var ute i skogen. Jag får hålla i mig alltså!
Förresten någon som skulle tycka de va intressant att läsa om mina två tidigare häst? Eller skriver jag bara i onödan då?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu