sitter taket kvar?

det känns som om taket på både huset och stallet snart flyger av, för tusan vad det blåser idag. det är typ mer än dubbelt så mycket som igår. plus att det regnar litegrann också. så det var inte en speciellt mysig ridtur idag men han skötte sig ändå helt okej för att vara så pass blåsigt. jag skulle nog egentligen kalla detta för storm faktiskt..

jag börjar få lite småpanik över att jag far på söndag.. min häst kommer få stå i 19 dagar har jag räknat ut. och hur mycket grejer ska jag ta med mig egentligen? typ hur mycket som helst! alla ridgrejor, vanliga kläder, massor med olika skor, jackor, overall och sängkläder.. sen blir det ju lite småsaker som dator osv.. 
åker från stan vid 9 tiden på morgon och är framme i sundsvall kring 4. dryg resa kan jag lova att det blir, men tror det kommer vara värt det i slutändan ändå.

nä nu ska jag lägga mig under täcket och se en film, jag är fortfarande frusen sedan ridturen. vi hörs!



Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

Tackm :D

2012-03-09 @ 16:00:39
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Vacker häst de där :D

Önska jag hade tid med att vara i stallet. :P

Nja inte mycket. :D

Vad gör du idag? Är ju fredag. :D

2012-03-09 @ 16:43:18
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: kajsa

det blåser massor här med!

fin häst :)

2012-03-09 @ 20:33:10
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu