söta fina underbara

idag var aktiven riktigt fin! red ca 5 kilometer efter vägen med halsförlängare och han var sjukt avslappnad och lätt i munnen. minsta halvhalt eller sidförande osv som jag gjorde lyssnade han exemplariskt på. underbart att rida honom dagar som dessa, han är nu förlåten för gårdagens kaos ritt.

snart kommer sven hit, vi ska väl bara ta det lugnt och se någon film eller nåt tror jag. förresten så kommer även min bror (per) hit ikväll, blir nog toppen! 

nu ska jag gå ut i stallet och ta in hästarna och sedan gå en sväng med hunden, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu