suck

har haft fullt upp HELA dagen idag.. jag sov hos jennifer och som sagt så for vi till royal kring 10 imorse. betalade sadeln och fick med mig ett sadelskydd, schabrak, huva och en piké hem idag dyrt vart det, huvvvaaaa!
men iallafall efter det så for jag och mor min till stan för att köpa en present till per vilket gick ganska fort. efter det så for vi till vindeln (ca 14mil från där jag bor) och firade honom. när jag kom hem så mockade jag och tog in hästarna och resten av kvällen har jag packat ihop mestadels av grejerna som jag ska ha med mig till sundsvall. är faktiskt riktigt slut nu, jag har stressat som en tok hela dagen. börjar även känna mig lite febrig tyvärr, men hoppas det bara är något tillfälligt..
hur som så är jag jättenöjd med de grejer jag köpte från royal idag. så nu får ni nöja er med bilder på det, för nu ska jag sova, godnatt på er!
nu är det inte korrekta bilder men det är samma "design" men brunt med turkos kant!
hittade dock ingen bild på pikén men det är en brun HV polo iallafall.


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Vad gör du ikväll?

2012-03-11 @ 00:10:23
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu