tröttare än allt

fyfan säger jag bara, jag är helt slut. första arbetsdagen avklarad men usch så jobbigt det var. det har varti "slavjobb" hela dagen. har mockat, sopat, tagit in och ut hästar från hage och skrittmaskin, utfodrat, packat hö, smörjt utrustning och packat ur lastbilen och allt detta speciellt mockning, sopning och in och ut med hästar har vi gjort i FLERA omgångar. och det har då inte blivit någon ridning heller.. hoppas dagen blir lite mer givande imorgon annars kommer jag lessna fort pga att det är väldigt slitsamt.
vi jobbar från 07.30-12.00 och mellan 14.30-18.00. vi har alltså väldigt lång lunch, men det behövs faktiskt. man hinner vila ett tag innan man ska fortsätta.
nä nu ska jag laga mat och sedan gå och duscha. vi hörs senare!

JAG SAKNAR MIN FINA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu