ida- barfota

Aktiven var världens mysigaste idag, for ut och tjollrade på i skogen och bara njöt av hur underbart lugn och fin han var. Blev bla att skritta upp för en ny ganska lång och brant backe som vi hittade mitt ute i skogen, travade lite fram och tillbaka på olika vägar huller om buller. Riktigt mysigt var det, älskar då han är sådär trevlig! 
När jag kom tillbaka efter turen så hade aktivens ena framsko blivit lös så jag fick lov att slita av den. Jag tog av dem resterade tre när jag liks höll på. Han har så pass bra hovar så han klarar att gå utan skor ett tag. Har tänkt verka honom lite senare i veckan innan fredag då therese kommer och ska slå på nya skor:)

Har hunnit en sväng till burträsk och hämtat alla aktivens grejor och även lite av mina också. Nu ikväll ska jag rida wirex en stund och sedan städa i stallet och lägga alla grejor på plats. Ska kanske göra något med bombina också om jag orkar och känner att jag har tålamodet till det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu