ida- bästa skoldagen

Idag har vi bara planerat och byggt fram inför öppethustävlingen, gjort stalltjänst och tränat hästarna. Hoppade en liten bana på 6 hinder som låg på 80 cm och han tog det med lätthet. Hoppade sedan en linje på 90 cm som ha lyckades hålla galoppen mellan hindren och hoppade lätt över det också. Jag blir så stolt över honom så det är sjukt. Jag låter bilderna tala för sig själv, kan inte säga annat än att jag älskar min häst♥
Om ni undrar vad det är för blått på min stövel så är det självhäftandebandage, stöveln gick sönder i dragkedjan IGEN så fick laga det på enklaste sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu