ida- burträsk

Nu är jag tillbaka i burträsk igen.. UTAN HÄST. Han får stanna hos pappa nu eftersom vi far till piteå osv så då är det lika bra att han står där. Nästa vecka är det även praktik så då kommer jag bo hemma. Sen är det ju faktiskt sommarlov så då är det inte värt att ta hit honom igen! Han kommer alltså vila hela den här veckan men nästa vecka kör vi igång igen. Det jag vill ha sagt är att det kommer inte bli någon uppdatering om aktiven nu. 

Jag lät iallafall aktiven busa av sig lite energi idag, släppte på honom på sandvägen som har tinat fram nu. Han var jätte fin och lyssnade superbra både framåt och tillbaka. Dock så höll jag på falla av när han vart rädd och tvärnitade en gång haha, kunde ha blivit första avfallningen idag! Men jag hängde bara lite fint på sidan sådär haha;)

Kommer sakna honom i veckan, kommer ha massa dötid nu när jag inte händer i stallet efter skolan.. va ska jag hitta på då riktigt?
Jag ska hur som helst försöka hitta på något annat att skriva om nu i veckan, men ni får gärna komma med idéer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu