ida- dag två

Teorin blev så att grans vann den och vi hade lika resultat som umeå. Riktigt bra tycker vi alla då dom är ett år före oss. Dressyren (LB:1) fick jag rycka in i då hon som skulle rida inte följde med.. Jag fick rida en häst som hette Batman, trevlig och lyhörd häst på 22 år. Dock var han väldigt stum i munnen och var inte en häst jag är van vid, men slutade på 65.86% och en andra plats. Är riktigt nöjd ändå då hästen var helt främmande och pressen jag kände vilket gjorde mig ännu nervösare en jag är i vanliga fall (det vill ite säga lite!!).
Hanna vart trea och therese 7a och det gjorde oss faktiskt bäst i dressyren tror jag minsann! Totalt kom vi två tätt efter grans (2poäng skillnad) som vann! Hel nöjd med hela klassens insats, superkul var det och nu taggar vi inför nästa år:D

Här får ni se några av bilderna på mig och hästen jag hoppade igår, finafina ravinsky!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu