ida- dagen

Idag blir det att rida ut med aktiven, har tänkt rida runt travslingan ett varv och sedan släppa på honom på rakbanan så han får bralla av sig. Efter det så ska jag ta ett till varv i trav så han får varva ner. Finns ridk att han kommer vara lite galen med tanke på vädret, blåsigt och mulet.. Men han behöver verkligen få springa av sig så vi får hoppas att han inte gör några jättebus iallafall.

Direkt jag kommer hem ska jag fixa klart med licensen åt aktiven också. Hoppas nu att jag kan vara med på lokala även fast jag är väldigt sent ute med licensen, men det kanske löser sig. Får helt enkelt se hur det blir med det.

Vad tycker NI att aktiven ska ha för schabrak den 17e? Nu vill jag ha lite kommentarer eftersom det börjar vara rätt många läsare nu..

VITT?


BLÅTT?


BRUNT?


MARINBLÅTT?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

BRUNT!

2012-05-14 @ 12:41:37
URL: http://jennanlarsson.blogg.se/
Postat av: Therese - Satsande Varmblodsryttare

Brunt!:D

2012-05-14 @ 18:27:17
URL: http://kusmarksryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu