ida- dåligt..

Har blivit dåligt med uppdatering idag men jag har tillbringat hela dagen i stan med emma så har inte hunnit skriva något. Har inte ridit heller, men jag funderar på att fara ut och cykla med honom en sväng. Hade först tänkt springa men har inga bra skor och även dåliga knän så cykla är nog bättre! Känner att jag borde få upp min motion då jag börjar flåsa av att springa 10 meter typ, inte ok!

Ska ut i stallet och ta in busarna snart iallafall så vi får höras efter det!

Denna bild får ni se igen, bara för att jag gillar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu